Salesupply breidt uit met twee magazijnen in Scandinavië

Met nieuwe centra in Zweden en Denemarken wil Salesupply retailers een betaalbare oplossing bieden voor internationale last mile-leveringen, ook bij lage orderaantallen. Uit de berekening van Salesupply zelf kunnen retailers 5 euro per pakket besparen bij orderaantallen van 300-400 per maand.

Nieuwe locaties in Denemarken en Zweden

Met de nieuw aangesloten fulfilmentcentra wil het internationale e-commerce spelers verder als een lokale winkel laten functioneren. De magazijnen hebben contracten met bekende lokale bezorgers, waardoor lokale levertijden, -tarieven en -voorkeuren mogelijk zijn.

Een voorbeeld van lokale voorkeuren in Scandinavië is het belang van ophaalpunten. Met de nieuwe magazijnen verbindt Salesupply haar fulfilmentklanten in de Noordse landen automatisch met het populaire, uitgebreide PUDO-netwerk.

Salesupply biedt haar klanten een netwerk van meer dan 25 e-commerce fulfilmentcentra in Europa, Noord-Amerika en Azië. Het richt zich hiermee op online retailers die met een strategie met meerdere magazijnen wereldwijd opereren met lokale tarieven en snelle levering.

Over de auteur

Gerelateerde berichten